Ekstra Kutu

159,90 TL / AY
İndirme Hızı (Download)
250 Mbit'e Kadar
Yükleme Hızı (Upload)
30 Mbit'e Kadar
Taahhütsüz
Limitsiz
Sabit Telefon İhtiyacı Yok
Müşteri Hizmetleri Desteği
Adil Kullanım Kotasız

Adsl, Vdsl, Fiber İnternet Paketleri

Hızlı, kaliteli, taahhütsüz ve taahhütsüz internet paketlerini farklı ihtiyaçlara ve her bütçeye uygun şekilde hizmetinize sunuyoruz. Altyapınızın desteklediği bağlantı türünü öğrenmek için altyapı sorgulama sayfamızı ziyaret edebilir ya da müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. Sitemiz üzerinden indirebileceğiniz abonelik süreciyle ilgili evrakları bize göndererek abonelik sürecinizi başlatabilirsiniz.

İnternet Kutusu kalitesiyle internet hizmetini yaşamak isteyenlere sunduğumuz Adsl, Vdsl ve Fiber paketleri sayesinde sabit hatta ihtiyaç duymadan, taahhütsüz ve kotasız internet hizmetimizi kullanabilirsiniz.

Alabileceğiniz hız santrale olan mesafenize bağlıdır, hattınız tarafından desteklenen en iyi hızı vermek istiyoruz. Tarifenizi seçmeden önce internet hizmetini alacağınız adreste altyapınızın uygunluğunu kontrol etmeli, bağlantı türüne ve mesafeye göre altyapınızın desteklediği Eko ve Mega paketlerimizden dilediğinizi tercih edebilirsiniz.

İnternet hizmeti alabilmeniz için bir modeme ihtiyacınız olacak. Hali hazırda kullanmakta olduğunuz modeminiz altyapınıza uyumluysa yeni bir modem almanıza gerek yoktur.

Aboneliğinizi iptal ettirmek isterseniz müşteri hizmetlerini arayarak iptal sürecinizi başlatabilirsiniz. İptal talebiniz tamamlandığında sizi iletişim numaranızdan SMS ile bilgilendireceğiz.


Operatör Değişikliği

Operatör değişikliği işlemleriniz için çağrı merkezimizi arayabilir ya da sitemiz üzerinden indirebileceğiniz abonelik süreciyle ilgili evrakları bize göndererek 48 saat içerisinde geçişinizi sağlayabiliriz.


Abonenin İşletmeci Değiştirmesi İçin Talep Formu

İnternet Kutusu Telekom Bireysel Abonelik Sözleşmesi

Adsl&Vdsl&Fiber hizmetinizden nasıl yararlanabilirim?

Adsl&Vdsl&Fiber hizmetimizden yararlanmak için; web sitemiz üzerinden başvuru yapabilir, müşteri hizmetlerimizi arayabilir ya da info@internetkutusu.com.tr mail adresimiz üzerinden başvuru yapabilirsiniz. Müşteri hizmetlerimiz sizinle iletişime geçtikten sonra abonelik süreciyle ilgili doldurmanız gereken evrakları size iletecektir. 


Operatör değişikliği için ne yapmam gerekiyor?

Operatör değişikliği yapacak müşterilerimizin İşletmeci Değişikliği formunu doldurması gerekmektedir. XDSL numaranızı öğrenmenin birkaç farklı yolu var. 

Mevcut servis sağlayıcınızın müşteri hizmetlerine online ya da telefon kanallarından ulaşarak bu bilgiyi edinebilir ya da göndermiş olduğu fatura üzerinden bu bilgiye erişebilirsiniz.


AKN ( Adil Kullanım Kotası) var mı?

Paketlerimiz limitsizdir, kota derdi olmadan sınırsız internetin tadını çıkarabilirsiniz.


Taahhüt var mı?

Adsl&Vdsl&Fiber paketlerimiz taahhütsüzdür. 


Kurulum süresi nedir?

Kurulum işlemleri kayıt onayının ardından en geç 3 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır.


Kurulum ücreti nedir? 

Ücretsiz Kurulum.


Modem almam gerekiyor mu?

Altyapınıza uygun modeminiz var ise kullanabilirsiniz. Modem satın almak isterseniz müşteri hizmetlerimizden bilgi alabilirsiniz, altyapınıza uygun modemi dışarıdan da temin edebilirsiniz.

*Modem ücretini taksitlendiremiyor, peşin talep ediyoruz.

Fiber (FTTH / GPON) altyapılarda abonenin tarife ücretine aylık 10 TL modem kiralama bedeli eklenecektir.


Faturalandırma

Seçmiş olduğunuz tarife ve hizmetlerin ücreti her ay faturalandırılarak tarafınıza SMS ile iletilir.

Ödeme Kanalları

Online işlem merkezi

Havale - Eft

Bayilerimizden

Nkolay ödeme merkezleri

Faturamatik ödeme merkezleri

Faturalarınızı banka hesaplarımıza EFT, havale yaparak, web sitemizde bulunan Online ödeme merkezinden, Nkolay ödeme merkezlerinden, faturamatiklerden ve Şok Marketlerden ödeyebilirsiniz. 


PPPoE internet kullanıcı adı ve şifremi nereden öğrenebilirim?

Müşteri hizmetleri arayarak ya da info@internetkutusu.com.tr mail adresimizden bu bilgileri talep edebilirsiniz.


Aboneliğimi dondurabilir miyim?

Aboneliğiniz süresince yılda 2 defa 1'er aylık aboneliği dondurma hakkına sahip olacaksınız.


Paket değişikliği yapabilir miyim?

Dilediğiniz zaman müşteri hizmetlerini arayarak hizmet almak istediğiniz pakete geçiş sağlayabilirsiniz.


Nakil İşlemleri

Nakil ettirmek istediğiniz adreste altyapı uygunluğu bulunuyorsa müşteri hizmetlerini arayarak işlemler konusunda destek alabilirsiniz. 


İptal İşlemleri

İptal işlemleriniz için müşteri hizmetlerini arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz. Hizmeti herhangi bir zaman diliminde, herhangi sebepten dolayı iptal etmeniz halinde kurulum esnasında ödediğiniz kurulum ücreti, satın alınan modem ücreti iade edilmez.


Statik IP ücretiniz nedir?

1 Ocak 2022 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere Statik IP hizmetinin fiyatı vergiler dahil aylık 39,90 TL'dir.


Aldığım hizmet hava şartlarından etkilenir mi? 

Sert hava şartlarına karşı koruma sağlayan dış kaplama ve dahili yıldırım koruma terminali sayesinde yağmur, kar, sis, bulut vs. gibi hava şartlarından kesinlikle etkilenmemektedir. Hava koşullarında da %99 Uptime sağlanmaktadır.


Tarife ücretlerine ek bir ücret çıkar mı?

Tarife fiyatlarımıza KDV ve ÖİV (Özel İletişim Vergisi) dahildir, Tarifelerimizde kesinlikle adil kullanım noktası, kota aşım ücreti vb. sürpriz ücretler yoktur.


Size nasıl ulaşabilirim?

Pazar günleri hariç müşteri hizmetlerimize 09:00 - 00:00 saatleri arasında teknik, ödeme ve yeni abonelik konularında destek alabilir, 7/24 WhatsApp destek hattımızdan, mail üzerinden ve sistem üzerinden arıza kaydı oluşturarak destek alabilirsiniz.